Arg

Jag skrev precis ett långt inlägg som bara "poff" försvann!!

Höll precis på att skriva om att Lukas retar mig som fan just nu, han vet att jag inte kan jaga honom pga mina sår på magen, som kliar till tusen!! Det betyder ju att det läker som det ska så det är ju skönt.
Jag vaknade strax efter kl 6 i morse, drömt en massa hemskt så jag tog en lång dusch och nu sitter jag här med en kopp kaffe.
Lukas står och rycker i Tommie och ropar " Bajs bajs"
Jag orkar inte byta på honom än, han sprattlar och har sig så jag får vänta med att byta skit på honom.
Vi ska tvätta snart också, mellan kl 10-13 och sen visning på våran lägenhet kl 14.30
Jag måste försöka ta mig till maxi eller lidl sen, ska köpa någon glasstårta och kakor tills i morgon.
Det känns så fel att be massa folk komma hem till en närman fyller år, så kom hit och ät lite glass och ta en kaffe i morgon. Jag behöver träffa lite folk nu när man varit "off" i skallen sen i måndags.

Lukas kom fram precis och blåste mig på magen
- Mamma har aj, säger han och blåser. Han är så söt =)

Tack Steff för att du muntrade upp mig igår när jag var nere..
Nu måste jag äta något..

Heeej Sveejs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0