Härliga väder!

UNDERBARA sol! Äntligen är den här och hoppas den stannar ett tag.
Lukas har precis vaknat så vi ska snart gå ut och leka =D

Jag var på bvc kl 12 med Luna, hon sken som en sol. Underbara glada unge! Hon ler i stort sätt hela tiden, men när det kommer ett litet "ha ha" ur gapet så måste man ju skratta också, lilla sötnosen =)
På vägen dit såg vi en massa blommor, så underbart med vår! älskar våren! Det blir ljusare och grönare ute.

Nu ligger Luna i sängen, har precis fått i sig en flaska ersättning, Tommie ligger i våran säng och läser och jag sitter här. Funderar på att slänga iordning en sockerkaka igen, kan vi gå ut och leka och sen gå in och fika, sitta på balkongen och myspysa =)
Jag älskar att hitta på något själv med Lukas, typ bada eller gå ut och busa. Luna är mycket välkommen att hänga med men hon ligger ju bara i vagnen, blir roligare till sommaren då hon kan sitta upp lite själv i sandlådan eller vid strandkanten.
Det är så stor skillnad på Lukas och Luna! Kul när man märker det.

Lukas var en toksnäll bebis, åt, sov, sket, skrattade och var en riktig njutare. Luna är bestämnd, glad, arg om hon inte får som hon vill och det fort. Hon är mycket tidigare än vad Lukas var.

Nu ska jag inte sitta här hela dagen...

En bra låt föresten http://www.youtube.com/watch?v=Y03HdN8F50c&feature=PlayList&p=F2555D7069271FA6&playnext_from=PL&index=1&playnext=2


Heeej Sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0