Hela dagen på sjukhuset

Usch vad jag är trött nu.. Gick upp halv 6 i morse, tog en kopp kaffe och gjorde ordning Luna för hon fick hänga med "som moraliskt stöd" ha ha.
Jag skulle vara på sjukhuset kl 7, tog en massa prover och gick upp till inskrivningsavdelningen.
Där fick jag, en tjej på 35 år, och två gamla damer xD
Dom äldre damerna "tanterna" skulle båda operera sina knän medans jag och den andra tjejen skulle ta bort våra gallblåsor.
Vi va faktsiskt en trevlig liten grupp kärringar som satt där ha ha! Men det var ne himla lång väntan tycker jag. Först träffa en sjuksköterska, sen narkosläkare, sen kirurgen och sist någon annan läkare och sen fick jag gå hem.
Nu känner man sig ganska lugn innför operationen, jag ska få lite lugnande piller när jag kommer dit på morgonen så det kommer nog gå bra =)
Bara hoppas, hoppas, hoppas att det inte blir en öppen operation för då får jag stanna kvar på sjukhuset i några dagar och jag vill ju hem så fort som möjligt.

Luna skötte sig jättebra föresten, alla ville vara framme och kela med henne och hon bara skrattade, tyckte det var lajbans med en massa folk som pratade med henne =)

Sen fick jag med mig sån där hemsk sjukhustvål man ska använda över hela kroppen och håret. I vanliga fall skulle jag fått köpa den själv men sjuksköterskan gav mig några förpackningar så jag slipper köpa, spara några hundra så det var bra =P

Fint väder idag också =)

Nu ligger Luna i sängen och är lite sur, Lukas och Tommie kör bilar inne i Lukas rum. Ska la dra ut och ta en cigg, ringa Steff eller nått =P

Heej Sveejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0