Irriterad!

Nu har jag suttit i två timmar och kämpat med photoshop, blev så arg så jag stängde ner skiten, blev paint istället ha ha!
Det enda jag förstår! Jag har försöka göra en ny header, asså en ny bild som ska sitta längst upp på min blogg, lite roligare sådär. Jag fixade en bild fort för att se om det skulle funka, men nej då. Mina kodmallar stämmer inte och det bara krånglar hela tiden...

Det slutade med att jag la ner skiten (tills imorgon) så jag skriver lite istället.

Lukas somnade vid 20-20.30 tiden, Luna strax därefter, men hon vaknar la snart för hon sover ju inte hela nätter än. Men bättre har det blivit nu måste jag säga. I början sov Luna mellan kl 22-2 och sen ville hon vara vaken, inte så poppis när man har Lukas som ska gå upp klockan 7 på morgonen och leva rövare.

Är lite kluven för en sak, vet inte om jag ska gå ner till dagis med Lukas i mån, en kompis och hela hennes familj har åkt på magsjukan, hennes dotter går på Lukas dagis (hennes dotter och Lukas avdelning är tillsammans)
Magsjukan har lurat i några veckor på dagis och jag har hållt Lukas hemma när det varit osm värst och vi har klarat oss än så länge (ska man nog inte säga för då kommer den)
Om det bara hade varit jag, Lukas och Tommie så hade jag inte brytt mig så mycket, men nu har vi ju Luna. Jag skulle självdö om vi åkte på magsjuka och hon blev dålig =(

Förra vintern när jag och Lukas låg hemma i magsjuka en vecka, usch... Sicken tur att morsan var ledig och kunde åka och handla åt oss, sen sannerade jag hela lägenheten, tvätta, tvätta, tvätta och siak ut allt.

Så var det effer förskylningen vi hade sist. Man får ju städryck efter en sjuka, det känns som om alla bakterier finns kvar.

Nu är i alla fall sockerkakan klar och nästan slut. Det finns 2 små bitar men dom ska Lukas få! Kakorna hinner inte svalna här förän mr Tommie är framme..... Kakmonster....

Nu börjar jag bli rejält trött.. Funderar på att dra i min bärbara data i sovrummet och kolla på någon film? Ska i alla fall ut och ta en cigg innan.

Heej sveejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0