Onsdag

Härligt väder idag igen! sol, sol, sol och ja, man blir nästan lite mer kär när det är såhär gött =D

Jag var lite *off* igår. Full rulle på morgonen, besiktning på ägenheten och mvc för efterkoll, inte så trevligt men skönt att vi har en toppenbra barnmorska.
Sen skynda hem, Lukas sov så han fick sova lite till, väckte honom, ut en sväng och bort till lekplatsen med Lisa och Thea, Lisas syster och hennes dotter.
En jättefin lekplats som Lisa hittat, ska la inte skriva vart det ligger för då kommer la alla gå dit ha ha! Skönt att vara lite ensam när dom leker.
Handlade på maxi innan vi gick hem. Där hände det något pinsamt..
Eftersom jag hållt igång hela dagen så fick jag en trötthets attack när vi kom in på maxi, i förbutiken stod en gammal klasskompis ifrån omvårdnad och hälsade, jag var så trött att det första jag sa när jag såg honom var
- Men GUUD vad fet du blviit... Kanske inte det snällaste, sorry kristian!! ha ha men lite roligt när man tänker efter =P

Nu har jag precis lämnat av Lukas på dagis, den lille skiten var jätteglad idag och gick ganska snällt hela vägen ner, annars trotsar han som fan..
Snackade med fröknarna idag om utvecklingssamtal och vi ska försöka få det snart eftersom vi flyttar snart och jag ska in på operation om 2 veckor typ. Lukas ska få lite längre dagar då så det inte blir för mycket för Tommie att ta hand om båda barnen och matlagning osv.
Tommies pappa och Jan ska komma ner och hälsa på =) Första gången Luna träffar farfar så det ska bli roligt =)

Jag kommer la vara mindre kul som antagligen ligger i sängen som en zombie xD

Jan var ju nere för 2 månader sen och hälsade på, mitt i snöstormarna, Lukas kallade ju honom för hashduk hela tiden... Pinsamt... Jan hade skägg och Lukas tyckte la det såg ut som en halsduk så han ropade ju det efter honom, det hela slutade med att Jan rakade av sig allt skägg xD

Vi blåste Jan föresten med busring.se Vi ringde upp som en gammal gubbe som hette Bertil norman och angklagade Jan för att ha tagit våra "bertils" trosor ur tvättstugan, ha ha! så klockrent!! he he he


Luna ligger på golvet och gymmar =D igår fick vi igång henne så hon skrattade flera gånger på raken, urgulligt =)

Heej Sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0