Ovisshet

Dom har fortfarande inte ring ifrån sjukhuset. Detta är skitjobbigt! Jag vill ju veta om man ska åka in i morgon, om man ska käka en massa ikväll för jag får inte äta något innan operationen (jag som är en riktig frukost människa)
Jag har googlat fram numret till avdelningen jag ska ligga på så jah funderar på att ringa själv, om dom inte ringt innan kl 15.
Nu är ju "arnvakterna" på väg ner hit ifrån Lindesberg, till Lukas stora förtjusning ha ha!
Han var dum idag när vi skulle äta lunch, vägrade smaka, spottade och sprang iväg, kom tillbaka och gjorde samma sak. Så han får la äta massa frukt sen, han somnade när vi plockade undan så han var la trött. Han gick upp kl 6 med Tommie, jag fick allt sova fram till kl 8 =)

Jag ska la packa upp Luna sömntuta som ligger i vagnen, hon fick hänga med mig ner på stan för att köpa linsvätska.
Hon sover så gott i vagnen så jag funderar på att ställa vagnen på balkongen en stund så får hon sova ute =) Nu är ju insektsnätet på så det är nog ingen fara. Lukas sov som en stock i vagnen när han var bebis =)
Jag kollade kort föresten igår, shit va lika Luna och Lukas är! i alla fall när Lukas var så liten ha ha.
Fast Luna har mer hår, Lukas såg ut som en golfboll med sina 1 m.m långa strån =)


Heej Sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0