Söndag...

Söndag, tråkiga söndag. Solen skiner i alla fall idag så det är la något positivt..

Tommie har städat idag så han har varit så duktig så =) OCH blivit ner spydd av Luna igen ha ha! Hon har nog en radar i sina spyor för hon ska ALLTID kräkas på honom ha ha!
Så nu har hon och Tommie precis kommit ut ur duschen =D

I morgon ska jag till sjukhuset på inskrivning, snacka med narkosläkare, ta prover och sånt. Jag ska vara där mellan 7-16 så det kommer ta hela dagen, funderar på att ta med mig Luna så slipper jag gå själv, så får hon stötta mig ha ha.

Ska ut och ta ett bloss och en slänga fram lite vattenfärger och måla med Lukas =)



Denna går flitigt här hemma =) bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0