Söndag

Passar på att skriva lite nu.

Idag har det varit underbart väder! Tommie tog med sig Lukas ut och lekte på förmiddagen så jag kunde "fiffla" lite här hemma, städa lite köket och så. Fick ett infall så jag bestämnde mig för att städa balkongen. Det såg för jäkligt ut innan, massa löv som blåst runt, smutsigt och usch..
Nu har jag skurat, ställt iordning stolar och lagt ut mattan där =) Så nu är det varmt och gött om fötterna när man går ut där =)
Ska baka en sockerkaka nu ikväll tänkte jag, ska ta en liiiten bit och en kopp kaffe och sätta mg där ute sen om det fortfarande är sol =)

Luna är för rolig föresten. Jag började sjunga på "rap das armas" och skutta lite med henne i knät, och hon började skratta! ett litet - ha ha hördes =) det är ju för gulligt, inte bara ett stort flin utan lite lud ocksp <3 <3

Lukas är värre en värst nu, han kommit in i treårstrotset... Lyssnar inte, springer runt, skriker, gapar, slåss, spottas, är överkänslig emot allt och är hur jobbig som hels vissa stunder! När man är själv med honom brukar han vara jätte snäll och duktig, men sen vänder det och han springer iväg, vägrar lyssna...
Hoppas denna perioden går över fort...

Nu ska jag börja med sockerkakan tänkte jag.

Heeej sveeejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0