Torsdag

Roliga rubriker jag har eller hur xD

Det är inte lika fint väder idag men det är varmt ute och det är ju skönt. Det blev inget dagis för Lukas idag, han spydde ju igår men bara ne gång. Håller honom hemma i morgon också så får vi se om det bryter ut nått i helgen. Morsan var förbi en sväng idag och Lukas blev jätteglad såklart =) Och hon hade med sig ett par nya skor till Lukas, en keps, kakor och lite kläder till Luna, TACK <3
 
Tommie fick igång Luna förut så hon skrattade jättelänge =) fångade det med kameran så jag ska la lägga ut det  på youtube sen.
Tänkte lägga in korten ifrån igår också =) Lite roliga bilder att leka med i photoshop. Tar la datan och lägger mig i sängen och fixar med bilderna sen. Jag har mått lite illa idag på förmiddagen men jag försöker att inte tänka på det.
Nu säger jag hej då till Gi.. Ska äta liknande men det blir så struligt för jag hoppar ju över typ alla mål när jag inte äter samma som Tommie och Lukas..
Jag orkar inte stå och laga 2 olika mål lunch, middag och kvällsmat.

Jag ska försöka ta ut lite mer "egen tid" på kvällarna så man kan gå ut och gå en snabb promenad, alternativt att ha med sig Luna för hon ligger ju i vagnen, blir lite mer motion med motstånd i uppförsbackarna ha ha! xD

Lukas sover nu, när han vaknat ska jag försöka våga mig ut med honom till sandlådan en stund så han får leka av sig för han är som ett skott här.
 
Han är grym på beatbox också, jag filmade när han höll på, han började med - Lilla snigel, akta dig, akta dig och sen unn tss unn tss, började han och fortsatte ha ha ha! Han är rolig =)

När jag satt på balkongen förut kom han ut, någon granne höll på att banka med en hammare och Lukas frågade vad det var,
- Dom hammrar, sa jag, bank bank.
Lukas:
- Ok... KONSTIGT... ha ha! Han verkligen sa ordet ordentligt, konstigt, flera gånger ha ha ha!

Luna är skitarg nu, ska ta henne...

Heeej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0