Trött, trött, trött

Jag är så himla trött. Trodde att det skulle släppa mer och mer men jag är lika seg som igår. Jag sov emellan kl 13-19 och har varit vaken sen dess, är trött och ska snart sova igen.
Nu börjar jag ha mer ont när jag ställer mig upp och ska gå. Magen är uppblåst och det "drar" i såren =(
Ont i höger axel men jag smörjer med voltaren och det hjälper en stund.
Det värsta är att jag inte kan lyfta Luna =(

Hon har suttit i knät på mig en stund men när hon börjar sparka så får jag langa över henne till någon annan och sen smörja axeln för den gör ont.
Lukas sover, han somnade innan jag vaknade så det var skönt. Han va så söt förut, han såg att jag hade förband över magen och då sa han:
- Mamma, ajaj? och sen blåste han på dom <3<3 Lilla plutten trodde att det skulle försvinna =)

Jag pratade med kirurgen innan jag gick hem, jag hade varit lite "full" på tabletterna, man får minnesluckor. Jag hade dragit ner den dära mössan man har för håret, dragit ner den till halsen haha. Sen sagt till kirurgen att han passade i grönt ha ha (innan operationen har jag bara sätt honom i blåa sjukhuskläder och dom har gröna vid operation)

Natten var värst, jag sov en del men kl 4 på morgonen vaknade jag till och startade telefonen, hade fått ett sms om att Lukas hade pratat om mig och skickat slängkyssar igenom fönstret till mig, då börjar jag lipa..
Men annars är jag rätt okey, lite stel och får gå försiktigt..

Ska ringa Lollo nu för hon skickade precis ett sms...


Heeej Sveejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0