Visning och skräp

Hela dagen har jag  istort sätt varit iväg till återvinningsstationen här på östlyckan.. Slängt en massa kartonger och tidningar. Jag ringde alingsåshem i morse och fixade tid för visning, valborg blir det. Sen får vi se hur jag mår efter operationen men om jag fortfarande är trött och seg så kunde vi ändra tiden sa dom.
Lukas kissade på toa igen! Fast jag fick sätta honom. Han är lite knepig med det endå. Man frågar honom om han vill sitta på toa och då säger han såklart - Nej, som vanligt.
Men när man öppnar toalocket så sätter han sig och kissar. Han är lite speciell ha ha!
Lille buslusen =)

I morgon kommer farsan hit med Lukas säng, det är Ikeas "Kritter" i furu, den blåa va skitful! Så skrikig färg..
Det är en bra nybörjar säng.
Nu fick Lukas en brainfreeze ha ha ha ha! Han sitter i sitt rum och äter oiggelin =D


Heej Sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0