God kväll

Idag har det inte hänt mycket. Jag gick upp runt 7 med Luna och hon fick sin gröt, hon är alltid glad på morgonen haha!
Man ser det lilla huvudet när man vaknar, hon ligger på mage och spanar tills hon ser att man är vaken, då ska hon upp och är skitglad =)
Lukas kommer upp själv men han är segare, han kommer bli SEEEEG som tonårig haha xD
Kl 11 gick vi till farmor och var där hela dagen typ =)      


Jag kanske inte sa det men vi har ju köpt en blueray, det skulle tydligen vara kanonbra bild. Jag ska ärligt säga att jag inte såg så stor skillnad på bilderna som Tommie visade på nätet. Sånna där med och utan blueray som är brevid varandra.
Men när vi kollade på Avatar med blueray så var det ju skitbra bild! =)
Roligare att kolla på det på en 42tummare också =P
Jaja. Bluerayen kostade 1500kr men då fick vi med 20 st bluerayfilmer.. Några barnfilmer men mest vuxen grejs.
Nu sover båda barnen =)


Jag längat. läntar, längtar tills vi ska ner till Alingsås!! Jag har ju bokat biljetterna och hämtat ut som så den 20e augusti runt 12-1 tiden är vi framme i alingsås =)
Lukas kommer bli lverlycklig för nu träffar vi ju typ alidrig mormor och morfar. Han tjatar ju om dom en del och det känns i hjärtat...

Vi får nog dra oss neråt igen innan jul, fira lilla julafton där nere för julen är här i år, samma som nyår och Lunas 1års dag. Vi får fira henne på nyårsafton för det är nog inte en kotte som är nykter den 1e januari hahaha!
Hon kommer säkert skälla på oss när hon blir stor att hon fyller den 1e xD men bättre än nyår!

Nu börjar jag bli trött.. Funderar på att dra och träna i morgon, gymmet är stängt på söndagar så det vore gött att köra ett pass, 2 timme på bandet och en timme bad kanske? Ska kolla med Frida om hon vill hänga med..

Ska dra mig till tvn nu...


Heeeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0