Framme

Nu har vi äntligen fått lite ordning här...

Jag har inte kunnat skriva sen den 1e Juni, eller sista Maj. Nu har vi 16 mb så det funkar =)

Lukas har hunnit fylla hela 3 år!! =) <3 <3 Vi hade kalaset här uppe med en massa tårta, ballonger och paket.
Vi ska flytta igen! eller byta lägenhet kanske jag ska skriva.
Vi ville ju haft en annan trea när vi kollade lägenheter här men den blev tagen av en annan (hon som hade ärendet va sjuk i 2 dagar och då tog någon annan över och gav bort våran lägenhet)

Men nu var den ledig igen så vi ska flytta in under sommaren, senast 1e september =)
Denna lilla lägenhet är på 66 m2 och det första vi möttes av var röklukt, fettfläckar på tapeterna, lösa handtag lite varstans, en skum fuktlagning på toaletten, glas på balkongen och dagen efter vi flyttade in så hade grannen mitt emot inbrott...
Dom håller på att bygga om fasaden så det står byggställningar runt hela huset, så kl 7 varje morgonså kan man se gubbar spri8nga precis utanför ha ha ha!

Röklukten har vi lyckats driva ut med doftspray och rökelser..

Än så länge känns det bara bra att bo här, kommer bli bättre i nästa lägenhet =) den är på 83 m2 och FINA tapeter, diskmaskinen är inte ifrån 50 talet och det är första våning.


Vad har mer hänt? hmm?
Vi har haft fint väder nästan alla dagar sen vi kom hit =) Idag var vi och badade (jag doppade mig till magen typ) Lukas badade som en tok =) Ska lägga ut bilder i morgon eller nått, lite blandat härifrån =)
Jag ska maila bilder till hyresvärden på denna lägeheten så dom kan läggas ut på nätet, då är dert säkert fler som ringer och vill komma och titta på denna =)

Nu är jag skitseg, ska sova för i morgon ska jag och Tommies kusin dra ut och plocka blommor som vi ska göra kransar på till midsommar =)


Nu har ni fått en liten uppdattering =)


Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0