Björkpollen

Nu är det som vanligt lite rörigt här.
Tommie har ringt nya hyresvärden och kollade om vi kunde få nycklarna lite tidigare så vi kan ställa in våra möbler lite tidigare för det strulade lite med förådet vi ska ställa sakerna till den 1e.
Det skulle i allafall gå bra om det funkade för tjejen som bodde där nu. Kändes lite dumt att ringa henne för hon skulle ju maila bilder till mig men har inte gjort det.
Hon sa att det kunde vara problem för henne för hon inte hade en ny lägenhet att flytta till..? Hmm? Hir tänker man då?
Hon hade i allafall försökt maila mig men hon hade fått svar ifrån MIN mail att det måste varit fel?? Tror att hon skrivit in min mail med @hotmail.con och inte hotmail.SE..
Hon hade ringt hyresvärden och fått Tommies mail så hon skulle maila honom idag så vi får hoppas att det kommer nu då..

Lukas är på dagis och jag ska snart ner och hämta honom.
Luna ligger i sängen och snackar för fullt =D Lill skrutten =) Hon rullar rullar och rullar som en tok hela tiden.

Jag känner av en massa av björkpollen nu också =( när man går ner till dagis och hem så hinner man bli töt i näsa och ögonen rinner lite =( Hoppas det går över fort i år.

Dett med flytten är drygt, plannera in dagarna och datum osv.
Tommie åker upp den 23e med hans farsa och möbler som vi inte vill ha i förådet, data och sånt. Jag kommer ha kvar min bärbara så jag kan sitta och skriva lite.
Sen kommer flyttgubbarna den 25e och hämtar resten och sen blir det att städa, städa och fixa städbesiktningen.
Det känns som om man bara väntar nu och laddar innför en dödvecka med jobb varje dag utan sömn... Skulle gärna börja nu men kan inte det än, måste vänta tills fredag för Tommie får sin a-kassa då.
Köpa flyttkartonger och kan börja packa och städa det värsta.


Nu ska jag kolla på vbå innan jag ska hämta hem Lukas...




Härlig verson av cascada =)



Heeej Sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0