Fundersam

Lukas är på daigs, onsdag idag och då är det alla 2007:or som samlas och har "lektion"
Kollar på bilder, räknar och lär sig andra saker.
Tommie gick ner med honom i morse så jag slapp det <3

Inatt drömnde jag nått skumt.
Jag och Tommie åkte till Las palmas ha ha! Vi bodde i en skitfin lägenhet med stor glasbalkong. Det var jätteoligt och varmt och vi red på kameler xD
Så det första jag sa till honom i morse vad:
- Inatt var vi på Las palmas och drack öl och red på kameler. Han bara garvade.

För övrigt så är det pisstråkigt väder idag men vi får la gå ut och leka i sandlådan när Lukas kommit hem och har sovit middag. Det är ju bra sand att leka med när det är sånt här väder. I vanliga fall får vi gräva som tokar för att få bort den ljusa sanden som det inte går att göra sandkakor av.

Funderar också på vad man ska köpa till Lukas nu när han fyller år?? Nått förslag??
Det blir la som vanligt några nya bilar och sandlådeprylar. Jag funderar också på att köpa en extra tågbana så han får mer delar och ett extratåg, han älskar den han har men det är så lite delar och på dagis har dom mängder så dom bygger ju ofta STORA banor som dom kör runt med =)
Lego har han lite men det är inte lika kul som tåget, får se om det blir lite lego också.
En cykel tänkte vi på men han har redan en liten och en bobbycar så det blir för mycket med en till, nästa år är la mer lagom då han fyller 4.
Jag funderar också på att ha ett litet kalas här innan vi flyttar, han fyller den 10e och vi åker upp den 1e.
Det känns som om det blir för mycket att fira honom den 10e i Lindesberg för morsan, farsan och brorsan får ju köra 60 mil och vi kommer ju vara hos om mellan den 26e-1e så det är la lika bra att ta ett litet kalas där uppe.

Det är en del som läser men inga skriver, så skriv gärna en rad =D


Heeej Sveeejs

Kommentarer
Postat av: Lisia

tjohejsan =)

2010-05-12 @ 12:38:46
URL: http://liisagyllin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0