God kväll

Dagen lider emot sitt slut, jag är urtrött och ska nog uppsöka sängen snart.
Jag var ute med Lukas i solen och lekte på eftermiddagen, sandlådehäng med 3 gamla tanter som Lukas var blyg för ha ha.
I morgon blir det dagis för Lukas, nu har han inte varit där på en vecka så han längtar nog =)
Ska kolla med dom om utvecklingssamtalet, dom skulle lämna en bra tid för typ en månad sen, dom skulle bara snacka ihop sig med alla fröknar och så.. Lite sena tycker jag..

Sista föräldramötet som jag gick på var i september tror jag, och då kom det dit en kärring som snackade om barns utveckling, mestadels för barn i 5 årsåldern så jag fattade inte riktigt varför vi som har barn i 1-3 år skulle komma.. Men men, man lärde sig lite i alla fall.

Nu måste Lukas tagga ner sig lite, han är helt uppe i varv...
Han säger aj till mig hela tiden för jag bytte ut dom läskiga plåstrerna jag haft på magen, usch usch usch va läskigt!!
Jag öppnade en av dom 4 st igår kväll och kollade bara, men stängde fort igen ha ha.
Den i naveln var det, usch...
MEN kirurgen var ju snäll emot mig, han såg att jag hade en piercing så han la snittet neråt istället för uppåt he he.

Jag tog piercingen i naveln när jag var 13 så det har ju hängt med ett tag, aldrig läkt igen under graviditeterna och då har jag tagit ut den i vecka 35-30 innan magen blivit för stor och har ända fått i den efteråt.

Nu ska jag kolla klart på wipeout, Lukas älskar det för - Dom badar, hel tiden xD


Heeej Sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0