God morgon!

God morgon! Suck... Idag är jag trött som fan.

Igår städade jag fram till kl 23.00 i köket. Började göra rent bakom spisen, fläkten, plåtar och torka skåpsluckor. Jag vill börja så det inte blir så mycket att städa sen. Det var inte så farligt med spisen för jag damsög och torkade vid jul. Fläkten var inte alls farligt sketen och jag är inte orolig att få någon anmärkning på städningen men golvet är skitdrygt!! Hall och käk kommer bli drygt =(
Det är lite märken i hallen efter att barnvagnar stått där, sånna där svarta som ofta blir efter skor. Så att rengöra golvet blir ju med svamp, trasa och en masssa skumma medel..

Lukas ligger i soffan och har precis fått välling, han är hostig idag men jag tror inte att han har feber idag, han känns inte varm men han är fortfarande hostig och snorig.

Tommie bakade sockerkaka igår, men det var tur att jag var hemma. Han frågade hela tiden vad han skulle ha i och hus mycket, tur att jag s¨g vilka mått han hade så det inte blev en msk istället för en tsk ha ha =)
Men kakan lev god så babe lyckades xD

Här hemma hinner aldrig kakorna svalna innan Tomme och Lukas ska smaka och "poff" så är allt slut.
I morgon kommer farsan hit med lite tidningar så vi kan packa det sista, sen ska vi kära bort diskmaskinen till Lisa, om den får plats i bilen vill säga. Sen hem och få in skåpet och börja skruva ner möbler.

Jag funderar på mat.. Vi kommer äta typ 3 gånger till här hemma (laga mat asså) Resten får vi köpa snabbmat eller nått snabbt man gör i ugn typ lassange..
Nu ska jag kola hur Luna mår, hon ligger i sin säng med gymmet, hon va så jäkla sur så jag la henne där ha ha. Hon måste vara nöjd för det raslar på där inne =)



Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0