Helgen

Nu blir det en snabb uppdatering om helgen. Vi åkte till morsan och farsan igår eftermiddag och kom precis hem.
Det var sista gången vi var där innan vi flyttar, asså alla samtidigt.
Tommie åker ju upp helgen innan föratt ta emot möblerna och hämta ut nycklarna.
Dom kommer den 25e med flyttlstbilen så den dagen är Lukas på dagis hela dagen, när jag hämtar honom så ska vi hem till Lisa och sova där tills den 26e. Då blir det la heldag på dagis för Lukas då också, vi ska flyttstäda och sen försöka bli klara då och ha städbesiktningen den 27e eller 28e.
Jag bara få allt färdigt!

Så när vi var hos morsan så blev det en massa flyttsnack och sånt. Morsan ska antagligen köra upp oss till Lindesberg den 1e Juni, vi måste stanna till den 1e för Luna ska ha sin vaccination den 1e. Annars får vi stressa röven av oss i Linde för att få tag på bvc och en tid den 1e till henne.

Jag får skriva mer senare för jag hinner inte nu.

Det blev grill igår föresten, så jäkla gott!!! mums mums! tog 2 öl i går också =) första på lääääänge =)


Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0