Hemma i Lövhult

Skriver några rader nu när jag har tid.
Det är fullt upp hela tiden här med Lukas och Luna. Lukas sover just nu men Luna ville inte detta så hon ligger på golvet i vardagsrummet och "pratar"
Det är skitdrygt utan Tommie asså... =(

Igår frågade jag Lukas om vi skulle borsta tänderna och sova, nej tack svarade han och sen sa han åka, åka pappa..
Det  var ju lite jobbigt att höra.. Stackars Lukas..
Han vägarde sucha igår också, så vi hade vattenkrig på altanen ha ha ha! Vi städade altanen igår föresten, plockade undan en massa grejer, dammsög, torkade, tog fram dynor och sen grillade vi på kvällen, va faktiskt jättemysigt. Kanonväder hela dagen igår också, idag är det sådär, mulet men sol emellanåt.

Synd att jag intehar usb med mig till våran kamera för jag tog kort på farsans ögon i fredagsa kväll. Han tog "foto" på sina ögon hos läkaren, dom kollar med hans diabetes, efter det får man värsta stora pupillerna haha! han såg ut som en katt!! xD

Ska ta en kopp kaffe nu och käka lite negerbollar, Lukas och jag bakade dom i morse =)

Här är lite bilder jag tagit =)





 Kladdgris =)

 Luna gladskit



 Lukas äter yoghurt



Lägger upp fler senare...


Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0