Idag blir jag 24 och Luna 4 månader

Tack Lotta, Lisa och morsan för att ni kom förbi idag =)

Frukost på sängen och sen kom Lotta med lilla söta Arvid på fika. Lukas välte ut ett glas mjöl över henne och körde över hennes fot med sin cykel (om det vore nog så hade hon skadat foten dagen innan)
Lite pinsamt men Lukas är ju lite kär i Lotta, kärlek börjar med bråk? ha ha ha
Sen kom Lisa och morsan samtidigt och tog en kaffe och tjöta. Morsan åkte hem rätt fort för hon var så trött, hade jobbat natten tills i dag.
Lisa stannade längre, massa tjöt och det var riktigt skönt att få "snacka" lite nu eftersom jag varit i dvala sen operationen.

Igår gick jag ner till stan och sen bort till maxi för att handla och jag kände redan då att jag kanske "tog lite mycket" av min energi. Jag svettades och det snurrade i skallen så det var la lite för tidigt för att gå ut.
Mina satans ärr kliar som fan också!! usch... Blir galen snart, men det är nog mest tejpen som gör det.
Funderar på att ta bort plåstren i mån, då har jag ju gått med dom i 6 dagar så det ska la inte vara några problem, det läker ju fortare om det luftas.

Steff ringde också med sin skönsång xD
- Vad är det för en dag la la la! xD tack för det, mycket vackert <3 men då var ju morsan och Lisa här så det blev så snabbt samtal, försökt ringa dig Ickiz men du svarar inte!?? Hoppas du inte tog illa vid dig?

Lukas har precis vaknat nu också, Luna ligger i sin säng med sin flaska så hela eftermiddagen har varit så lugn =)
Tänk att Luna blir 4 månader idag!! Vart tar tiden vägen? Hon ska få fira den med att få smaka på lite potatis sen xD

 
Nu är jag helt slut..
Jag fattar inte varför!! Är inte van vid att vara såhär seg.. Jag vill ha tillbaka min ork nu! det har ju gått 6 dagar.

Funderar på att sova en timme eller nått.

Tack alla som grattat!! =)


Heeej Sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0