Lill-lördag idag då

Jag fick sovmorgon av Tommie idag =) Han gick upp med Lukas och lämnade honom på dagis.
Jag gick iväg med Luna till bvc lite efter kl 11. Den klumpen hade gjort ett jätteskutt i vikt =) Nu ligger hon över sin kurva den lille köttbullen.

När jag var där inne ringde det i min mobil som sjutton men jag ville inte svara när jag är där. När vi var klara så var det Emelie som hade ringt och smsat, hon va hemma hos mig och väntade med Lukas och Tommie. Hon hade köpt blommor i efterskott på min födelsedag =) <3

Hon skulle ner på stan senare på dagen och fika med några andra så Luna och jag hakade på henne =) Va faktiskt trevligt, en av dom är också en gammal "granne" som har en liten kille som är född i december så han och Luna kollade lite på varandra =P
Sen iväg och köpa ersättning, hem, iväg på stan och köpa snus till Tommie för det glömnde jag ju och sen hem. Nu funderar jag på vad jag ska fördriva dagen med i morgon..?
Det ska bli fint väder så jag tänkte gå ut och gå i alla fall =) Lika bra att passa på, kanske går till nolhaga eller nått, får se..

Nu ska jag äta nått för jag är döhungrig! Hade föresten gått ner 3 kg såg jag på bvc, Tommie sa att jag ser smalare ut i alla fall, tack =)



Heeej Sveejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0