Lördag

God morgon!

En lugn kväll igår. Jag lagade vanilj/kanel plättar och vi hade lite fredagsmys med det framför tvn innan talang började. Till talang blev det lite chips och innan talang slutade så hade Lukas somnat i sin säng.
Shit va coolt på talang, han som kunde läsa tankar! helt sjukt! Men jag har lite svårt för sånna som ska sjunga hela tiden, sök idol för fan istället!
Lie mer trollkarlar och sånt det är coolt.

Nu idag har vi precis ätit frukost jag och Lukas, Luna fick ny blöja och en full flaska innan jag och Lukas åt. Hon fick ligga i sängen brevid en sovande Tommie ha ha! Hon låg där och tjoade och höll på så han vaknade efter en stund. Luna låter lite som en hamster nu när hon testar rösten xD
Sådär hjällt och högt, brandlarm kanske? ha ha ha ha ha

  Luna igår i sin gåstol


 Småfisarna i sängen i morse


Nu ska jag snart börja städa lite, ska upp till morsan och farsan idag =) Grilla ikväll tror jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0