Lördagskväll

Sitter hemma hos morsan, det är bara jag ocg barnen här för morsan jobbar och farsan är på kalas.
Jag har inte hunnit skriva på flera dagar och det kommer inte bli bättre fram igenom tror jag. Vi kommer vara utan internet i 4 veckor så jag kommer vara *off* ett tag.
Sen fick ju inte någon av tv aparaterna plats =( Lisa fick en tv men den andra får inte plats i bilen så vi får slänga den och va utan tv tills skatten kommer runt den 20e juni....
Lukas kommer vara mindre glad för han kommer inte kunna titta på tv eller så =(
Jag har spanat in en plasma på 32 tum för 2800kr så det blir la något sånt.

Nu sitter Lukas i soffan och Luna i bilbarnstolen framför tvn.
Det har varit en riktigt jobbig vecka att ta hand om båda två hela ensam. Dom har ju varit snälla men nu känner jag verkligen att det börjar bli dags att få sova.
Om Lukas sover så sover inte Luna och tvärtom så det blir ju inget sova på dagarna.

Nu måste jag fixa nått att äta... Ikväll blir det film för jag tänker rata ESC.....

Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0