Nej, jag är inte död..

Jag har inte dött, bara inte haft tid att skriva helt enkelt.

Denna dagen har rusta fram!
Vaknade kl 4 i morse av att Lukas kom in i vårt sovrum och grät, han snorade ochvar jätteseg,.
Tommie tempade honom och han hade 38,9 så han fick vara hemma ifrån dagis.
Han har varit småförskyld hela helgen men det är ju ungarna jämt men idag tycker jag verkligen synd om honom =( Stackars mammas gris =(
Tommie gick upp då kl 4 och tog med sig Lukas och dom la sig i vardagsrummet. Vi separerar när dom blir sjuka, tjejerna för sig och killarna för sig.
Förra gången klarade jag och Luna oss ifrån förskylning.
Vi gjorde ett mega misstag när Lukas var sjuk första gången när Luna var 1 månad gammal. Vi delade på oss men eftr några dagar så slarvade vi och Lukas sov i våran säng med ig och Luna och då blev vi as sjuka.
Jaja..

Jag har varit iväg på möte, hämtat en lapp på försäkringskassan (väntade i 35 minuter) handlat, varit inne på hälsostudion, ringt alingsåshem, ringt dagis och ringt tandläkaren. Lukas hade fått en tid dit nu den 10e juni men vi har ju redan flyttat då, så vi bokade in en tid redan nu på fredag så då ska Lukas till tandlökaren xD
Ha ha han kommer bita dom i fingrarna.. Men det är lika bra att få det gjort..

Luna ligger i sängen med Tommie nu, Lukas sover.

Jag har städat bort lite i köket men ska fortsätta sen, lite grovstädning, torka skåo och sånt, jag har ju redan tömt ut en del..

Jag har ringt och ringt till Ickiz men hon svarar inte, hoppas det inte hänt nått??? =(

Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0