Packa pappas kappsäck

Nu har jag packat 4 lådor idag. Började i morse och då ringde Lisa så hon och Thea kom hit.
Det tog några timmar och Lukas och Thea busade som galningar här! va iof bra för Lukas sover nu, ha ha! så jag ska la packa vidare här, ska la ta köket nu så det är klart, börja torka ur skåp och sånt.
Eller så tar jag toaletten först för det är drygast.
Rensa avloppen, torka kaklet, handfat och toaletten, skitgörat men tar jag det nu så är det värsta borta, behöver man bara torka av lite lätt innan vi flyttar.
Det är 16 dagar kvar tills vi åker upp till Lindesberg och då ksa allt vara klart.
Vi kommer inte bo här mellan den 25e-1e så det är egentligen inte ås många dagar kvar endå.

Just det! vi letar hus i Lindesberg också =)
Vore kanon om vi hittade ett lite mindre hus =) Tommies farmor hade hittat ett för 300 000 men när Tommie ringde fastighetsbyrån så hade huset gått, men kontraktet var inte skrivits på än så OM det skulle knasa sig så skulle dom höra av sig =)

Nu ska jag fortsätta packa här =)


Heeej Sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0