Pissväder

Jag har helt glömt bort att skriva, det har inte hänt så mycket, det är pissväder...
Jag tog med mig Luna ner på stan en sväng och sen hem och hämtade Tommie och Lukas så gick vi och handlade lite.
När vi kom hem åt vi lite mellanmål och sen tog jag med Lukas ut i 45 minuter eller nått till sandlådan.
Lukas är lite tråkigt för när man ska vara lite seriös och göra stora sandkakor så river han dom så fort dom är klara, så därför är det inte lika kul.
Nu har vi precis kollar på Narnia, den gick på tv. Lukas brydde sig inte så mycket utan bara gick runt med sitt tåg, Luna sov på mig haha.

Värsta lugna dagen här..

I morgon blir det la en sväng eller två till tippen.


Heeej Sveeejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0