Stolt

Jag har orkat hålla mig vaken hela dagen! Stolt! Ända sen operationen har jag fått sova en timme eller mer på dagen föratt orka med.
Visst har jag varit trött och seg men inte gått och lagt mig =) Samma trötthet som när man är gravid i början typ ha ha.

Lukas sov middag rätt länge idag men det är ju helg så han slipper kl 20 regeln. Han var supernöjd när han vaknade och fick äta swartzwald tårta och kakor xD
Han fick en skål med några "tom & Jerry" kex av mig och ett glas saft, satte han sig framför tvn och ville kolla på musses klubbhus (dom går hela dagarna på playhouse disney och han tröttnar ALDRIG)
Efter en stund kom han med skålen med 3 st kakor kvar,
- Mamma.. Mätt....
Han är för rolig! ha ha ha! Sen sprang han runt och busade med Tommie i en timme säkert =P
Luna fick smaka på potatis nu ikväll, det gick bättre än jag väntat mig.

Hon hade lite problem med skeden men efter en liten stund kom hon på att man ska öppna munnen och sen sög hon i sig det som fanns på skeden, smackade om mumsade =)
Lukas tog det längre tid för han spottade ut nästan allt man gav honom, han va så tuttig när han var lite.

Lukas var mysig i morse för då satt vi och myste och tittade på nått julavsnitt med kalle och knattarna.

Men nu sover dom små, och jag ska käka lite.


(Tommie är sötast i världen, ha ha ha ha) En insider grej bara ha ha ha!

Heeej Sveej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0