Trött!!

Idag gick jag upp kl 5.30 med Luna, fixade kaffe och försökte väcka Lukas. Tog med Lukas in i duschen efter frukosten och sen åkte in till Alingsås, handlde på maxi, lömnade Lukas på dagis och sen till lägenheten föratt packa ner det sista innan flyttgubbarna kom..
Det var INTE lite grejer som var jvar.. SUCK...

Allt fick inte plats i lastbilen, mina 2 st tv appatarer och mina blommor kom inte med.. Liisa fick en tv och Lollo ville adoptera mina älskade blommor. Kommer sakna dom, särskillt mina 2 stora, dom har jag haft i flera år..
Men men.. Jag får la hämta dom senare, he he he =)

Nu är jag hos Lisa och sitter med hårfärg i skallen, som kliar som faaaan!
Lukas sover i Theas säng och Luna i Liisas, hon stannar la där gela natten ha ha =)

Längtar till den 1e nu, ska bli skönt att se nya lägengeten och träffa Tommie igen, blir nästan för en första dejt eller nått ha ha. Ska fråga honom i morgon om han vill gå på en dejt med mig xD Hoppas han vill ha ha ha ha

Jag är så trött nu, vill bara gå och duscha ur skiten och sen sova.. Ska dra och kolla hur långt det kommit =)
By the way, Lisa tack för hjälpen med håret =) (Fast du blonderade ditt golv och toasittsen) xD



Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0