Utvecklingssamtal

Idag har det varit utvecklingssamtal på dagis med Lukas. Det gick bara fint =)
Han är som dom andra barnen och har sin treårstrots ha ha! Han är lite känslig dock när det inte går som han vill, då blir han jättearg och ledsen.
Så vi måste stötta honom mer i det, hans "kan inte" kör han med både hemma och på dagis.

När jag hade lämnat honom på dagis i morse skyndade jag hem för att se säsongsfinalen av depsterate housewives, FAN! det slutade jäkligt spännande! Jag kollar ju i förväg så jag ska inte skriva vad som händer men nu får man sitta på nålar tills dom kör igång nästa säsong =)

Lukas somnade nästan på en gång idag när vi kom hem ifrån dagis, när han vaknade så kom Lisa och Thea hit, då blev det fart på honom =)
Sen gick vi med Lisa och Thea till maxi för vi behövde handla, Lukas gick hela vägen dit och hem. Han skötte sig bra inne på maxi, bar korgen och så men när vi nästan var hemma så började han med sitt gnäll, ville bli buren och skulle inte alls göra som jag sa.
Lukas hängde med Tommie in i duschen så där är dom nu, Luna sitter i sin gåstol och jag lagar mat och skriver här. Ska se hur det går för den föresten...


Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0