Fredag morgon!

Jäääsp...Sitter här och har druckit 2 koppar kaffe och fortfarande är trött, somnade sent igår.
Usch... Klockan är 07.36 och jag börjar jobba 8.30 så jag måste piggna till.
Skönt att det ara tar några minuter att gå xD
Jag blev glatt överaskad igår, glatt och glatt, vet inte riktigt. Steff är i Göteborg just nu, det är en glad nyhet, men anledningen till att hon åkte är la kanske inte det roligaste...
Få snacka, snacka, snacka ikväl när jag slutat.

Imorgon åker ju jag till alingsås, så då kan ju jag och Steff träffas och snacka live haha.
Jag är nere halv 2 tiden och drar till morsan på en gång. Kommer säkert gå fint att åka med Lukas och Luna själv.
Lukas är så duktig.

Igår tog dom dagiskort och Lukas va hur duktig som helst!! alla andra ungar tog den en kvart för att fota, Lukas tog 2 min!! Han är ju veteran hahaha,

Nu ska jag fortsätta mata luna med hennes macka. Hon påminner det var 30e sekund typ med sitt högljuda aaBAAAaaa Baaa...


Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0