Fredag igen

Det känns som om det inte är något annat än helger här. Veckorna springer iväg.
Jag sitter i köket med mitt duntäcke om mig, jag är vrålfrysen idag.
Jag gick upp till dagis med Lukas i morse, det var lite småkyligt ute men nä man går så känner man inte det. Det tar närmare 50 minuter att gå upp till dagis, lämna Lukas och gå hem, då är ju "hejdå" gesterna inräknade där.

Tommies telefon funkar inte, han ska ju få en ny och då har tele2 tagit hans gamla nr och flyttat över det, men grejen är att han inte har fått sin nya telefon än, så hans lur ligger här och är igång men det är ingen teckning och man kan inte ringa till honom.
Hem telefonen har inte kommit igång heller.

Det positiva är att försäkringskassan äntligen bytt så det är mitt nya kontonr som är registrerat hos dom...

När man är förskyld och frusen så brukar i alla fall jag ligga och fundera en hel del.
För en stund sen så låg jag i soffan och tänkte, vad hade hänt om jag inte hade gjort vissa val i livet.
Ha Ha jag har inget bättre för mig när jag är sjuk, det blev en ganska speciell stund, mina kugghjul snurrade på rejäl xD ha ha ha ha ha ha

Nu är Tommie och Luna hos farmor en sväng, jag har inga pengar på min lur och hemtelefonen funkar ju inte, jag kan skicka gratis sms men tommie kan ju inte svara ha ha så jävla dryg dag..
Jag får la hoppa i lite tjockare kläder och gå bort dit. Farfar ska hämta Lukas på dagis men jag får nog åka med, jag har en del papper som dom ska ha.
Jag tog med mig vagnen hem dag så han slipper bråka med den, den är skitdryg att fälla ihop..


Nu ska jag dra..


Heeeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0