Måndag, bad, val och en hel hög med skitsnack

Då var månagen snart slut, skönt det för nu börjar jag känna mig jättetrött och frusen igen.
Dagis hade styängt idag pga utbildning så jag tyckte att vi skulle gå till badhuset med Lukas, så han får göra något roligt idag och bli av med lite energi, Frida fick offra sig att hänga med ha ha.
Assså Lukas är en riktig vilde, ha nskulle man kunna sätta i ett ekorrhjul och låta honom kuta runt en timme utasn att man ens sklulle märka det på honom.
Vi badade inte så länge, 1 1/2 timme eller nått sånt där, men det köndes mycket mer!
Han åt 2 st pannkakor där och drack en festis.
Jag måste försöka få honom att äta mer för nu blir jag galen snart..
Han börjar ju bli bättre på dagis, där smakar han i alla fall och petar runt litei maten, hemma är han ockspå bättre men jag vill se en radikal förändring!

Nu har jag precis hällt i mig en energidricka och funderar på att plocka ur diskmaskinen och sen lägga mig och läsa eller nått.
I morgon är det dagis som vanligtr kl 9.15-14.15 där emellan ska jag hem och hämta Luna för vi ska till bvc kl 11.15 för 8 månaders besöket.
Fattar inte varför vi fick tid så sent? den skickades i juli typ och hon bli ju snart 9 månader... Jaja..

Valet ja..
Vi kollade på valvakan här och jag orkade bara till kl 23.30 sen la jag mig och kollade påfilm inne i sovrummet.
Just nu tycker jag faktiskt lite synd om Sd. Varför ska socarna och moderaterna klanka ner på dom hela tiden. Det enda man hörde ifrån alla valvaskor var:
- Vi beklagar över att ett rasistiskt parti kommit in i riksdagen,
- Vi ska kämpa emot detta frihetsfientliga parti,
- Vi vill inte ha med detta partiet att göra, inte ta i med tång.

Sverige demokraternas reklamfilm fick dom inte visa, dom fick inte åka runt och prata i skolor och dom andra stora partierna snackar skit om dom. Vad tror dom större ppartierna att ungdomarna gär? Jo, rösdtar på Sd för det är synd om dom!
Ungdomar idag tror jag inte täönker så mycket på att dom ska få bo med sin respektive när dom blir gamla, ´skatten ska sänkas/höjas bla bla bla.
Dom bryr sig om jobb och eftersom Sd pratar om hur många invandrare som kommer hit och det kostar massa, dom ska bostad, jobb, lära sig svenska och dom större partierna sncakr skit om Sd så är det för mig självklart att Sd får såinihelvetes många röster!! ja...

Låt Sd komma in i riksdagen så man får höra vad dom har att säga innan dom blir svarta fåret, min åsikt. Vad dom tycker om miljön, vården, skatten mm, inte bara fokusera på invandringen.  

Jag röstade INTE på Sd!! bara så ni vet..

Nu orkar jag inte tänka på valen me.. Tommie tror på omval men vi får la se vafan som händer med Sverige!
Man kanske ska emigrera till nåpgot annat land! Ligga på en strand någon stans med en cocosdrink i näven och Fredrik reinfeldt fläktar med ett palmblad ha ha ha ha xD

Ne, nu orkar jag inte skriva mera.... Ska hoppa i säng, be till Gud att det inte regnar i morgon när vi ska gå ut, om jag blir bönhörd kanske man ska ta till Kd i nästa val xD ha ha ha ha ha!

Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0