Torsdag

Inget dagis idag, shemat ändras nästa vecka till måndag-tisdag-torsdag istället för måndag-onsdag-fredag.

Idag blir det inget dagis för det är torsdag. Asså värsta skiten på tvb igår, kungarna på strand tylösand, fy fan vilket skit. Jag skämndes hela programmet... usch usch usch..

Idol var däremot bra =) skönt att dom inte bara visar sånna som kommer in och sjunger kasst, nu är det mera bra =)
Jag är fortfarande snorig idag, men jag vill nog ut och gå en sväng ändå, ta med Luna i vagnen och gå en timme kanske, får se vad Tommie sänger. Jag hade hellre gått iväg och badat men efter flytten så får vi vänta med sånt.
Luna sitter brevid här och är sur nu, hon har precis ätit gröt. Jag ska börja ge henne vanligt havregrynsgröt nu tänkte jag, skita i pulver barngröten. Hon har ju ändå fått en massa tänder så hon får lära sig äta ordentligt.
Nu ska jag ta Luna..


Heeeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0