Torsdag kväll

Denna dagen började runt kl 3 i morse när Lukas låg brevid mig och jag kände hur varmt det blev, han kissade i sängen, våran säng, på mig... Så dt blev raka vägen in på toa och sen städa undan i sängen.. Sen ville han lägga sig i sin säng oc titta på Lejonkungen.
Jag gjorde välling och la mig brevid honom föratt han skulle somnafortare. Tror ni att han gjorde det??
Jag såg Lejonkungen 2 gånger och sen somnade han, då va klockan 6 typ...
Han skulle varit på dagis men han sov så jag ville inte ävkca honom. Det var tur för när han kom upp runt 10 tiden så hade han lite feber så han skulle ändå va hemma.
Det har varit kanonfint väder också =) Molnfritt i flera dagar och sol.

I morgon ska jag iväg på intervjuv, som personlig assistent. Blir nog inga problem, det är ju det jag jobbar som innan.
Nu kom Frida här, jag ska gå med henne och köpa cigg och tjöta lite.

Jag skriver nog mer senare...

Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0