Lördag morgon

God morgon! Nu är klockan 9 och vi har precis ätit frukost här, sicka segisar vi är haha! Luna vaknade vid 8 och väckte mig, strax efter så kom Lukas upp och sen Tommie.
Nu sitter Lukas i soffan med Tommie och väntar på att disneydags ska börja och Luna kryper runt i köket och "hallå"ar.

Hon va på dagis igen igår föresten, jag och hon va där mellan 9-11 typ. Hon va lite gnälligare igår. Dom nya fröknarna va inte alls så roliga igår. Hon skulle sitta i mitt knä eller vara precis under mig för annars blev hon helt galet ledsen =(
Hon ville inte ha frukt, inte leka med fröknarna och hade stenkoll på vart man var. Hon blir nog lite svårare att skola in än Lukas.
Nu ska jag sätta mig i soffan med luna så hon får va med pappa och lukas lite också =)


Heeeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0