ovisshet

Jag hatar att inte ha kontroll över saker. Jag älskar måttlig stress och ha ett tempo.
Jag hatar att vara trött... Något jag varit bra länge.

Man går upp på morgonen, tar sig till jobbet, hem och diska r, leker med ungarna och hoppas dom somnar tidigt så man kan ta en promenad men nej då är man så slut att man däckar i sängen.
Vädret gör det inte bättre...

Jag behöver en energi kick!!
Att vara nere i Alingsås är ju skönt men jag har ju fortfarande ungarna med mig.
Dom vill göra si och så, man stressar runt och hinner inte träffa alla. Ickiz är sur förrätt jag inte hann in till stan föratt ses men jag hade ju bara 2 dagar att göra saker....

Jag åker ju ner snart igen utan barn!! Ska bli så skönt!!! Nu har jag jobbat 2 dagar av 5 denna veckan..
Gissa vad? Jag är trött!!!
Jag tänkte faktiskt ta cykeln till jobbet idag men jag var FÖR trött.....

Nu ska jag lägga lukas för 1000e gången...

Sen ska jag ställa in mina matlådor i kylen, gjorde 3 st med grönsaker med tonfiska, kanske jag blir piggare av..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0