skum väder och soptipp

Nu har jag varit effektiv idag.
Jobbat, hem och hämtat skräp, hämtat mer skräp hos gammel farmor och varit på soptippen.

Iofs hade jag hjälpredan lukas med mig :-)
Bilen va proppfull av gamla leksaker, kartonger och skräp!! Skönt att bli av med det.

Nu är morsan framme i Norrland hos släkten. Synd att man jobbade annars hade jag velat åka med.
Kanske blir till hösten.

En vecka kvar!! Ska in till stan med Lollo och ta en bio en kväll, träffa Steff någon dag och sen förloppet.
Ska in till Örebro på lördag med gammel farmor och shoppa.
Fan va mycket jag har på gång.

Jag arbetar bäst när jag är stressad och har många bollar i luften.

Min kusin fick barn nr 2 idag :-) en pojk :-) grattis till Anna!!

Nu ska jag ta mina barn, dom sitter i badkaret och har snart skapat en simning pool i badrummet .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0