hej hej

Sorry för det långa uppehållet.
Jag hatar att skriva ifrån mobilen men jag sitter aldrig vid datan nu mer.
Den är ockuperad av lukas hela dagarna ändå ha ha

Denna dagen började med att lukas kom in och väcktemig för att berätta att han hade en till lös tand. Så jag kände på den, ryckte lite så han kunde ta ut den.
Sen var det en galet glad lukas som stolt visade upp sin glugg ha ha :-)

Sen hade vi tid till logopeden kl 9 och allt gick bra.

Nu ska jag snart laga lunch för jag jobbar kväll idag och dagar hela helgen. Ska hinna med tjejkväll med greken på lördag kväll.
Utan barn!! Ska bli sjukt skönt! :-)

Fick restskatt i år :-( blä...
Deklarationen kom igår.....
Nu pep det till så jag ska börja med lunchen, spagetti och köttfärssås.

Heej sveejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0