Tisdag

Shit vad dagen gått fort.
Den började klockan 8 i morse, jag hade försovit mig i en timme, går vanligtvis upp klockan 7. Så det blev full rulle! Mata Lukas, borsta tänderna, klä på honom och sen iväg. Blev ju inte lättare av att dagis ringde och bad mig lämna honom kl 9 istället för kl 9.15, dom skulle iväg till stadsskogsskolan för att ha idottt..
Sicken tur att jag inte började jobba förän kl 10.30 idag =)
Hann inte ens dricka upp min nutrilette shake så den drack jag hemma, sen jobba, drack en shake där+ett äpple och sen hem..
Nu sitter jag bara och "är" jag orkar inte mer idag.
Ska la städa undan lite sen bara men sen ska det slöas här =) i morgon ska jag träffa addecos jobbcoach kl 15 men jag tänker sticka bort och gymma en timme innan om Tommie orkar ta barnen själv, eller så går jag och simmar med Lukas'??  Han har varit feberfri i 5 dagar och han har inget dagis i morgon... Hmmm får se..

Tack Frida föresten!! hon hämtade Lukas på dagis idag kl 14. Jag slutade inte förän kl 14.30 idag så jag skulle inte hinna, Tommie är ju hemma med Luna och vagnen är på dagis.
Jagf ska jobba torsdag också så därför vill jag träna/simma nu när jag kan.. Man vet ju inte när dom ringer, jag tar alla tider jag får och än så länge så har det varit 3 pass i veckan. ska kolla med chefen om jag kan börja någon annan stans också.
Väntar tills addecomötet varit..

Här är lite nya bilder =)




 Luna hittade Lukas bil på golvet, det bästa ockspå, han va på dagis och tar inte tillbaka den =)

  Våran kisse Virus, 10 veckor


 Lukas på kristinaskolan 17/10

 jag och lukas

 Frida gungar =P

Heeej Sveeejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0