Måndag kväll

Suck... Dagen är äntligen slut!! i mån blir det full rulle igen..
Idag var den 3e inskolningsdagen för Luna på dagis, det gick ganska bra men jag måste fortfarande vara med nästan hela tiden. Idag kunde jag gå på toa utan att hon grät och gå in i köket med kaffekoppen utan att hon bröt ihop haha!
I mån är hon ledig, bara Lukas som ska dit. Jag ska iväg på möte med min jobbcoach kl 10 så jag hinner inte vara kvar med henne men på onsdag ska hon dit. Jag jobbar natt i mån, börjar 17-9.30 så det blir hem och hämta Lunis och upp till dagis så vi är där runt 10 tiden. Då ska hon få stanna och äta mat, haha får se hir det går.
Lill damen är ju inte så glad i frukt men älskar kokta morötter så idag hade dom kokat morötter till henne,  mums mums tyckte hon =)

I mån blir det stressigt tror jag, en massa rännande  hit och dit...

Nästa helg ska jag ju till alingsås =) synd att det blir en snabbis bara, jag kommer ringa tommie hela tiden och kolla läget med barnen haha <3 
Jag kanske, kanske, kanske tar med mig någon av barnen när jag ska till stockholm, blir så knas att vara ifrån dom. Lunis punis är ju lättast att ha med men det blir kanske drygt att ta kort med henne. Steff och jag skulle få ta henne emellan våra fotningar.
Men jag ska sova hos steffi alla fall, vill inte behöva åka hem sådär vid 7-8 på kvällen, är hemma skitsent då ju..
Åka hem tidigt dagen efter istället =)

Nu ska jag snart slänga mig i sängen och kolla några avsnitt på "vänner" hi hi hi =)

Heeej Sveeejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0