Söndag

God förmiddag.
Idag är jag pigg och fick sova till strax efter kl 9 i morse. Då tog jag med båda barnen upp, fixade frukost, satte dom i duschen och nu sitter vi här.. Luna sover lite, lukas leker på golvet, tommie spelar xbox och jag klottrar.

Idag vill jag verkligen hitta på nått kul!! Är sugen på att dra till bdhuset med barnen men Lukas har varit lite snorig i några dagar så jag vet inte hur jag ska göra. Smsar med Frida för att försöka få med henne också haha!
Inväntar svar...

Jag har inte rökt något idag än, tänkte försöka lägga av nu, röker dom sista och köper en snusdosa. Jag har lättare att sluta snusa än röka och om jag kör helt med snus en månad så kommer det gå fint. Tänker lägga mina ciggpengar i en burk istället för om det blir en resa i april så har man mat/shopping pengar i burken.,
Sms nu...

Ska smsa dom andra bröderna och försöka få med dom också =)

Heeej sVEEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0