Efter en vecka i Göteborg/Alingsås

Hej hej!
Nu har vi kommit hem ifrån götet igen =) Vi har haft en kanonbra vecka, kunde dock varit bättre väder.
Lukas och Luna va så duktiga på tåget både upp och ner och varit duktig hemma hos mormor och morfar.
Bortskämnda har dom blivit också, en massa nya kläder, skor, godis, kakor och bus har dom fått.

Jag, Lukas, Steff, Liam och hennes lillasyster tog en trip till skara sommarland och Lukas gjorde mig förvånad. Han vågade åka en hel hög grejer =) Vi åkte stora bergochdalbanan och massa andra som man tycker att lite större barn skulle åkt haha.
Jag har hunnit avverka lite gamla kompisar också och fick en tjejkväll med Lollo och Emelie när vi drog in till stan och kollade nya Harry potter filmen.
2 kvällar med fiske tillsammans med morsan. Även om det bara blev lite små abbisar så va det kul.
Luna va inte alls rädd för morfar så det va skönt =)

Nu ska jag snart sätta mig framför tvn en sväng, skriver mer när jag kan lägga in kort ifrån göteborg =)


Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0