Som en robbot

Ibland kan man känna sig som en robbot. Man gör samma sak om och om och om och om igen.
Man har ett mönster man följer, vanor som är svåra att bryta.
Jag har lite att jobba med...

Nu ska jag inte skriva gåtor.

Idag har jag varit på hagaberg med Luna och lekt med min nya kompis och hennes dotter. Det var trevligt så man har gjort något nyttitgt på förmiddagen. Sen lånade jag "lille skutt" av svärfar så jag slapp cykla till jobbet.
Nu börjar jag bli lite van vid den. Men fortfarande lite skumt att den drar åt vänster och jag vill lägga i en göh växel lite för snabbt så "lille skutt" hinner inte med. Man ska surfa på låg växel istället för hög.

Nu är det 3 jobbdagar kvar och sen 2 veckors sovande, vara uppe länge på kvällen, godis, bada, busa och bara "vara"

Kom på nu när jag stod i duschen, vet inte varför just då men referarar till att det är vatten i duschen, i duschar kan det finnas silverfiskar, och då slog det mig, tjejmetet! jag måste kolla upp när det är i år. Jag ska åka ner och vara med, traditionen måste ju följas.

Är det fler som ska vara med?

Nu börjar man varva ner lite, det tar ju ett bra tag innan man blir trötter efter eftermiddagspassen.

Jag skriver la lite mer i morgon =)

Natti Natti och Heeej Sveeejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0