Söndag kväll

Idag har varit en riktig skum dag.

Igår somnade jag nog inte förän vid 4 på morgonen, sista gången jag kollade på klockan var den 3.25 så vid 4 slocknade jag nog. Gick upp vid 9 tiden, la mig och sov 10.30-12.30  och idag är jag vråltrött.

Det har varit skitväder idag också, något som inte förvånar eller gör en mer pigg. Så det enda vi gjort ute är att gå hem till farmor, äta middag och knata hem.
Jag gjorde popcorn med barnen och vi byggde en koja i deras rum, sen satt vi i den, åt popcorn och kollade på pocahontas, en bra avslutning på denna veckan tycker ja.
I morgon måste jag vara pigg, ska vara uppe på hagaberg vid 10.30 och träffa "greken" och leka =)
Hon ska åka till sina trakter i morgon kväll så barnen får leka av sig i mån förmiddag.
Vi åker på torsdag vi <3
Om det ja, haha! blev uppringd för en stund sen av en snurrig ickiz som va lite snurrig xD
Ska bli sjukt kul att träffa alla där nere i alingsås/göteborg och tjöta skit, dricka tonvis med kaffe, knata i stan och kolla i affärer.
Saknar morsan en massa också <3 ta en fisketur och äta grillat =)
Lukas saknar mormor jättemycket! varje dag kommer han med hemtelefonen eller min mobil och vill ringa mormor,
Han ringde igår och pratade med henne en stund.
- Jag ska åka till mormor sa han. åka till mormors hus. Då svider det i hjärtat.. Det måste bli mer regelbundna besök nu.
Åka iallafall varannan månad så han slipper vara ledsen lill gubben.

Luna bryr sig ju inte så mycket än, hon hann ju inte vänja sig som Lukas.
Det bästa han visste va "moffas bil" och åka till deras hus, leka med katterna eller bada i poolen på altanen, sjön hann vi inte med så mycket med hoppas det är varmt så vi kan bada =)

Nu börjar jag bli trött så jag får ta och röra mig in i sovrummet =)

Natti Natti och

Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0