Hej hopp

Nu ska jag skriva av mig lite =)

Idag har jag, Lukas, Luna, Frida och Madde varit i badhuset och badat =) Lunas prämiärbad och det var jättelajbans tyckte hon =)

Nu håller jag på att tömma kameran så ni får kolla fejjan så ser ni lite nya kort som jag tagit under dom dom2 månaderna jag bott här.
Jag trivs bättre än jag hade trott faktiskt.

Snart börjar Lukas på dagis också så då kommer dom rutinerna tillbaka och jag börjar förhoppningsvis jobba snart.
Men innan det ska jag hinna ner till Alingsås och härja =) Nu har g bokat tåget också så den 20e auguti drar vi ner över en helg bara.
På onsdag ska jag till stockholm och hälsa på Ickiz och vi ska göra en "Modell för en dag" så det ska bli jättekul!
Jag är dessutom barnledig!!!
Tommie är hemma med båda barnen! <3<3
Hade inte gått att ha md någon av dom...

Lukas går ju själv men att låta honom sitta stilla i 3-4 timmar skulle ALDRIG funka.. Luna är ju liten och sover en del men då skulle man få ha vagn, bläjor, ersättning, tvättlappar mm.. Och köra barnvagn i stockholm med tunnelbanor och bussar är inget jag vill göra...

Jag tänkte försöka snacka med Tommie så jag kan få 2 timmar ledigt en eller två gånger i veckan så jag kan gå och träna. Träna en timme och sen bada en halvtimme eller nått. Jag behöver den tiden själv tror jag, och då gör jag ändå något nyttigt istället fö att sitta på balkongen och ta en cigg och tänka på alla kilon jag vill gå ner xD haha.
Det är synd att dom inte har barnpassning på natilus (som gymmet heter)
På hälsostudion hade dom det och Lukas älskade att vara där och leka, särskilt fredagar när barnen fick popcorn och sånt haha!

Madde är ju h'r nere igen föresten <3 Tommies kusin ifrån.. Ja... Östersund kan man la säga.
Dom kom hit igår igen och stannar nog en vecka.

I morgon blir det till att hitta kläder!! Måste ha 3 olika stilar, ska ringa Ickiz och kolla med henne vad hon hade tänkt ha.. Jag vill ta några kort med Ickiz och Gockz =)

Jag har färgat håret igen också. Nu är jag mörk igen...

Jag hade fortfarande kvar lite gult i håret men vågade inte bleka det mera så nu får jag vara mörk och färga det en gång i månaden. Så får håret ta igen sig lite haha.
Nu ska jag slänga upp bilder på fejjan =)


Heeej Sveeejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0