Höst??

Nu känns det verkligen som om det vore höst.
Det är mulet, regnar och kallt. Man blir ju så deppad av det...

Vi har världens kortaste sommar här, lååång kall höst/vinter och seeeg vår.
Jag behöver nog ner till solariet någon dag så man känner sig lite piggare, Ska försöka hinna med det innan vi ska åka ner till Alingsås.

Jag har sovit skit i natt, somnade efter kl 2 i morse och sen bestämnde Lukas att vi skulle gå upp halv 7. Han somnade om efter en stund i sin säng med välling och film så det var underbart! Men Luna ville inte sova. Hon fick sitta med mig och kolla på "the secret life of the american teenager" Nya ansnittet kom idag haha.
Efter en stund somnade hon =)
Nu håller jag på med tvätten, har redan kört 4 maskiner och det blir säkert 6 st till...
Ska ner om en kvart typ, hoppas att den som tvättade mellan 7-11 kan stå där nere och hämta sin tvätt då, annars slänger jag ut den...
Hatar när den som tvättar innan har jvar massa tvätt i torken. Det står ingenstans att man har torktid en timme efter sin tvättid slutat och jag vill hänga på låset på dörren.

Är proppmätt också, fixade till spagetti och köttfärssås emellan maskinerna haha.

Jag har smygläst om den nya twilight filmer också, Brake dawn tror jag den hette, ska bli spännande =) Synd bara att den inte kommer förän i november 2012. Om man ska tro på det där med 2012.
Alla säger att det är en skröna men erkänn att det känns lite konstigt??? xD

Nu ska jag ut och röka innan jag ska ner till tvätten...


Heeeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0