Måndag

Nu var det måndag igen, dags för dagis. Idag gick Tommie med och lämnade, Luna fick vara hemma hos farmor. Asså hennes gammelfarmor men vi alla säger farmor. Lukas tycker det är lite knäppt med farfar som bor med farmor och farfar som bor med farbröderna ha ha.
Det var jättefint väder på morgonen, lite småkallt när vi gick men efter en stund var det gött ute.

Hyresvärden ringde också, vi får nycklarna i morgon efter kl 15 så vi ska packa och greja i morgon.
Det känns faktiskt lite skönt att vi har kvar denna lägenheten en månad till, så slipper man stressa me flytt och stä. Dom måste föresten fixa en hel hög med grejer här, nya tapeter lite överallt och taket på toan. Så dom kan fan inte vara supernoga med städningen.
Jag har aldrig fått några anmäskningar på städningen när jag flyttat och det är ju som sagt en DEL...

Jag har varit på banken idag också, satt där i närapå 2 timmar, en massa som skulle fixas.. Säga upp mina konton i alingsås, flytta Lukas fond, stänga ner internetbanken och öppna nytt, samma med telefonbanken, öppna fond till Luna och skicka papper till en annan bank...
Hann med en sväng till försäkringskassan också. Tommie ska ju börja ta ut sina föäldradagar nu =)

Jag ska på jobbintervjuv på onsdag också, eller ett infomöte där dom går igenom alla grejer och så.
Jag har bara letat jobb i 3 dagar på nätet och poff så nappar det ha ha ha.
Det var bra tider också, mellan 14-21 så man hinner ju med frukost, lunch rutinerna med ungarna.
Men det ligger i Örebro, jaja, någon gång måste jag ju lära mig staden.

Nu ska jag ringa till min kära Ickiz =)


Heeej Sveeejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0