Måndag

Nu är det måndag igen, känns rätt skönt =) Jag ser fram emot i morgon, Lukas ska på inskolning till det nya dagset då runt kl 9 i morgon bitti =)
Han kommer säkert trivas och vara glad =)
Han tjatar om dagis hela tiden så i morgon kommer gäller det. Idag tänkte jag gå ut och gå en sväng, gå upp till dagiset så jag vet vart det ligger och så.
Det 'r fint väder idag också.
Vaknade av att solen sken in genom sovrumsfönstret och klarblå himmel =)
Nu börjar det bli lite småmoln men inget regn i sikte.

Fasen så mycket =) jag gör hela tiden haha, haft en bra dag än så länge. Lukas vaknade kl 7 och då satte jag på pippi långstrump i vårat rum så han låg oh tittade på det i en kvart, sen vaknade Luna och då gick vi upp och åt frukost.
Funderar på att ta en kopp kaffe till och sätta mig på balkongen och ta en cigg.
Vi ska tvätta idag mellan 11-15, sen ska jag packa Lukas dagisväska.
Jag längtar tills vi flyttat till något hus, hade gärna haft ett i stadsskogen.
Det är verkligen perfekt när man har barn där, värsta svensson området men det skulle faktiskt va trevligt =)m
Slippa lägenheterna här...

Grannarna festar verkligen VARJE dag, dom springer i trappan, skriker och en som bor i en annan port är hos våran granne hela tiden och väsnas, slår sönder grejer och vi har hört att det finns drogor inblandat.. Jaja.. Folk får la fan göra som dom vill en dom kan hlla lite lägre profil på nätterna när det inte är helg.
Nu låter jag som en kärring xD

Ringde Frida i morse och hon hade faktsikt vaknat xD

Nu är semestern slut för NL så jag hoppas dom hörs av sig om jobbet i veckan eller nästa.
Jag måste bort till farmor idag också med laddaren till Lukas elmotorcykel..
Viåt middag där igår och han ville inte gå utan den, så jag lät honom åka på den dit bort, den dog nästan hela vägen för batteriet var nästan helt slut.
Men sen ställde jag in den i gästrummet och han tänkte inte på den när vi gick hem haha.
Tommie tyckte att det var onödigt att han hade den dit men snart kommer han inte kunna köra den ute när det blir regnigt och kallt.

Nu ska jag ut och ta min morgonrök..


Heeej Sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0