ÄNTLIGEN!

Nu äntligen har blogg.se börjar funka för mig igen.

Oke jag har sugit på att skriva på ett bra tag men när jag väl velat det så har jag inte kunnat logga in..
Men nu går det och nu ska jag skriva några gånger per vecka i alla fall.

Julen är över, tack och lov!! Man blir ju hyperstressad av allt som ska fixas.
Sen har jag haft krångel med magen igen så jag ska in och utreda det nu. Hatar verkligen prover, sjukhus och allt sånt där...
Men det är inte förän i januari så.

Jag är så grymt sugen på att åka ner till Alingsås nu också, va nere i mitten av november i 4 dagar men nästa gång så får fan Tommie åka med så man kan stanna i en vecka i alla fall...

Ja orkar inte slänga in bilder nu för jag ska ner till tvätten. Men nu är jag "online" igen xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0