Snart 2011

Shit vad tiden går!!

För bara ett år sen så åkte jag, Tommie och Lisa till Borås för att föda barn haha.
Shit! tiden går fort!




Igår va vi inne i Örebro och handlade födelsedagspressenter till lilla fnuttan. Jag köpte ifrån morsan=en fisherprice - learning puppy. Den sjunger, räknar och håller igång, säkert populär =) Sen en annan grej man har i badet. Men fy fan va dyrt det är på toysrus...




Idag när jag jobbade va vi ute och då gick vi en sväng till tittin och köpte lite kläder till Luna som hon får också. Sen har hon ju alla klassiska ettårs grejer.
Jag ska baka tårta i mån också för vi firar henne i mån på dagen för det är nog ingen som är pigga den 1a  att komma på barnkalas haha.
Så i morgon runt 12-13 tiden blir det kalas för lilla damen =) Då är hon som piggast.
Det blir en chokladtårta och en grädd/vaniljtårta. Tar lite kort och slänger upp senare =)

Nu ska jag vika tvätt, städa av i köket, duscha och sova tidigt...
Potatisgratäng, fläskfile och grönsaker i morgon på kvällen också, sen lite vin och annat gott gott xD


Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0